Будова
«Будова» — одна з найбільших будівельних компаній на півдні України, визнаний лідер житлового будівництва в Одесі. За 30 років роботи «Будова» здобула довіру тисяч одеських родин і побудувала > 60 об’єктів, з яких більше половини — житлові комплекси.
30 років будівництва
житлових і промислових приміщень
Згорнути
Розгорнути
- Ще не придбав
- Вже придбав
- Вже мешкаю
Де можна оцінити якість будівництва?
Наші будинки говорять за нас. Ми побудували десятки об’єктів і пишаємося кожним з них. Перелік об’єктів і статуси їхньої готовності є на нашому офіційному сайті у вкладинці «Реалізовані»: https://budova.ua/about/sales/
Чи передбачені знижки або акції?
Актуальні акції можна знайти в розділі «Акції» офіційного сайту: budova.ua/akcii/
Які документи потрібні для укладання договору?
Паспорт та ІПН. Мінімальний вік інвестора — 16 років.
Які документи потрібні для укладання договору іноземним громадянам?
Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, нотаріально завірений переклад іноземного паспорта і виду на проживання (при наявності).
Чи будуєте ви малоповерхові будинки?
У нас є проекти зниженої поверховості. Так, це багато будинків в центральній частині Одеси. З останніх проектів в спальних районах це, наприклад, «Скай Сіті ПЛЮС» на вул. Варненській (15 поверхів).
Чи є у вас квартири з ремонтом?
Ми вивчаємо попит на такі квартири, але поки не пропонуємо готового оздоблення в своїх будинках. А в ЖК «Скай Сіті ПЛЮС» на Варненській ми пропонуємо квартири з передчистовою обробкою White Box, яка дозволяє одразу розпочати чистовий ремонт за власним проектом.
Чи потрібна довідка про прибутки для оформлення розстрочки?
Не потрібна, якщо це розстрочка від будівельної компанії.
Навіщо потрібна нотаріальна згода від чоловіка?
Відповідно до Сімейного кодексу України, майно, набуте подружжям під час шлюбу, належить дружині та чоловікові на праві спільної сумісної власності. Подружжя розпоряджається спільним майном за взаємною згодою. Для укладання кимось з подружжя доовору стосовно цінного майна необхідно отрмитати нотаріально завірену згоду іншого члена подружжя.
Чи є у вас дозвільні документи для будівництва?
Так, звичайно. Для організації будівництва житла створюється споживче товариство. Залучення членів у споживче товариство (продаж квартир) починається з моменту отримання документів про право на забудову земельної ділянки. Таким документом зазвичай є договір про оренду земельної ділянки.
Наступний етап в процедурі отримання дозвільних документів — це отримання містобудівних умов і обмежень для земельної ділянки. На підставі отриманих містобудівних умов і обмежень розробляється проектна документація, яка проходить експертизу. Позитивний висновок експертів вже є підставою для видачі дозволу на будівельні роботи. Узгоджена проектна документація у нас є для кожного об’єкта.
Ще один документ, обов’язковий для будівництва — ліцензія генерального підрядника на будівництво об’єктів, які за класом наслідків вважаються об’єктами з середніми і значними наслідками. Колективному підприємству «БУДОВА» така ліцензія видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України.
Наступний етап в процедурі отримання дозвільних документів — це отримання містобудівних умов і обмежень для земельної ділянки. На підставі отриманих містобудівних умов і обмежень розробляється проектна документація, яка проходить експертизу. Позитивний висновок експертів вже є підставою для видачі дозволу на будівельні роботи. Узгоджена проектна документація у нас є для кожного об’єкта.
Ще один документ, обов’язковий для будівництва — ліцензія генерального підрядника на будівництво об’єктів, які за класом наслідків вважаються об’єктами з середніми і значними наслідками. Колективному підприємству «БУДОВА» така ліцензія видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України.
Що дає система «Розумний будинок»?
Розумний будинок — додаток для смартфонів, що дозволяє заощадити теплову енергію в опалювальний період, регулюючи комфортну температуру в квартирі (від 16 до 24 ℃). Крім того, в ньому можна спостерігати за витратою енергоносіїв, води, тепла та електрики.
Чи передбачений паркінг? Продаж / оренда?
Наявність і вартість паркувальних місць уточнюйте у відділі продажів.
З питань оренди паркінгів звертайтесь до відділу комерційної нерухомості за телефоном: +38 (048) 734-90-44.
Які протипожежні заходи передбачені на об’єктах?
У житловій частині будівлі (коридорах, холах) встановлені системи виявлення
(димові датчики), сповіщення, димовидалення та блокування повітря в ліфтових холах, а також водяного пожежогасіння (пожежні шафи) на поверхах. У квартирах також встановлені димові датчики, мешканцям видається пожежний кран-комплект. У паркінгах також монтується автоматичне водяне пожежогасіння.
Як дізнатись про відкриті вакансії і влаштуватись до вас на роботу?
Актуальні вакансії є в нижній частині розділу «Кар’єра» на офіційному сайті: https://budova.ua/about/career/ Якщо ви не знайшли свою вакансію в переліку наявних, надсилайте резюме та контактні дані на адресу електронної пошти HR-відділу, яку ви знайдете в цьому ж розділі.
Яким буде скління в конкретній квартирі?
Точні параметри ширини / висоти вікон надходять до відділу продажів після зведення ж / б каркаса будівлі — під час або після монтажу фасадних панелей. Перевірте хід будівництва свого будинку на https://budova.ua/sales. Якщо на вашому будинку вже встановлено фасадні панелі, уточнюйте параметри скління у відділі продажів.
З якого моменту необхідно сплачувати комунальні платежі? Які тарифи?
Оплачувати комунальні послуги необхідно з моменту укладання договору з Компанією, але не пізніше, ніж буде отримана адресна довідка. Тарифи розраховуються під кожну пускову чергу окремо, і їх краще уточнювати у керуючої компанії.
Чи можна робити виміри квартири до здачі будинку в експлуатацію?
Заміри квартири можна робити тільки з моменту її прийому у відділі супроводу. Якщо вашій секції вже наданий сертифікат про здачу будинку в експлуатацію, уточніть дату прийому у відділі супроводу — 048-775-11-54.
Чи можна замовити перепланування на етапі будівництва?
При наявності технічної можливості перепланування можливе.
Переконайтесь, що до здачі в експлуатацію вашої секції залишилось не менше 7 місяців (6 місяців + 4 тижні для узгодження вашої заяви).
Уточніть у вашого менеджера у відділі продажів, як подати заяву в проектний відділ компанії, підготуйте і підпишіть заяву і чекайте відповіді від проектного відділу.
Чи можна робити ремонт до здачі будинку в експлуатацію?
На жаль, ні. Деякі інвестори можуть вносити конструктивні зміни в свої квартири, що може значно затримати здачу всього об’єкта державній інспекції.
Чи є у нас відділ ремонтів?
Ні. Всі оголошення і реклама про виконання ремонтних робіт від імені компанії «Будова» недійсні.
При якій різниці в метражі компенсуються кошти (забудовником — мені і навпаки)?
У суворій відповідності до законодавства України: взаєморозрахунки передбачені, якщо різниця перевищує 3% від площі, зазначеної в договорі.
Як я дізнаюсь, що будинок зданий в експлуатацію?
При отриманні сертифікату про здачу будинку в експлуатацію компанія надсилає рекомендованого листа кожному інвестору на адресу прописки, вказаної в Договорі.
Також ця інформація з’являється на сайті https://budova.ua/sales/ на сторінці відповідного об’єкта.
Також ця інформація з’являється на сайті https://budova.ua/sales/ на сторінці відповідного об’єкта.
Як передається квартира?
Якщо на вашому об’єкті відкрито запис на передачу ключів (інформація з’являється на офіційному сайті), подайте заявку у відділ супроводу на конкретну дату і час.
При передачі квартири повинен бути присутнім особисто інвестор або його представник з нотаріальним дорученням (зразок є у відділі продажів), яке необхідно надати заздалегідь. Також потрібно мати при собі оригінали паспорта, ІПН і Договору, 2 копії паспорта та ІПН, 1 копію першої сторінки Договору і графічного додатку до нього.
При передачі квартири повинен бути присутнім особисто інвестор або його представник з нотаріальним дорученням (зразок є у відділі продажів), яке необхідно надати заздалегідь. Також потрібно мати при собі оригінали паспорта, ІПН і Договору, 2 копії паспорта та ІПН, 1 копію першої сторінки Договору і графічного додатку до нього.
Які будуть інтернет-провайдери?
На старті в кожному ЖК укладений контракт з провайдером Скайнет. Однак кожен власник може обирати будь-якого провайдера на свій розсуд. Так, наприклад, сьогодні в наших комплексах доступні провайдери Чорне море і Тенет.
В якій валюті платити поетапну оплату? Чи має значення курс?
Розрахунки на території України проводяться тільки в гривні — це закон. Курс обміну завжди зазначений в договорі (зазвичай він прив’язується до поточного курсу Мінфіну України). Однак у нас завжди діє максимально вигідний для інвесторів курс.
При перерахуванні коштів з-за кордону можливий розрахунок в іноземній валюті. Потрібно тільки заздалегідь уточнити наявність валютного банківського рахунку по відповідному об’єкту.
При перерахуванні коштів з-за кордону можливий розрахунок в іноземній валюті. Потрібно тільки заздалегідь уточнити наявність валютного банківського рахунку по відповідному об’єкту.
Чи є безготівковий розрахунок?
Так. Банківські реквізити для оплати можуть відрізнятись у різних об’єктів. Запитайте реквізити для вашого комплексу в центральному відділі продажів: 0 800 30 98 60.
Чому не працюють онлайн-камери?
Камери можуть не працювати через перебої з інтернетом або електропостачанням. На жаль, це не рідкість на етапі будівництва.
На сторінці об’єкта на budova.ua/sales/ завжди актуальні фотографії ходу будівництва.
Чи будуть гостьові парковки?
На кожному об’єкті ми передбачаємо місця для розміщення гостьових автомобілів. За новими нормативами ці місця розташовуються поза територією двору для безпеки і комфорту жителів.
Чим апартаменти відрізняються від квартир? Чи можна перевести їх в житловий фонд?
Технічно відмінностей немає — це звичний для нас житловий простір певної площі. Сьогодні практично вся земля в прибережних зонах забудовується саме апартаментами, і не тільки в Україні. Різниця з квартирою лише в правовому статусі: в апартаментах (як у формально нежитловому приміщенні) не можна зареєструвати місце проживання, і там трохи інакше розраховуються і виписуються комунальні платежі. В іншому відмінностей для мешканця немає.
Якщо нежитлове приміщення відповідає всім вимогам до житлових приміщень, то можна перевести апартаменти в житловий фонд. В Україні є практика колективних звернень мешканців апартаментів до державних органів (колективна заява). Після позитивної відповіді на таку заяву правовий статус апартаментів змінюється на звичайний житловий фонд.
Якщо нежитлове приміщення відповідає всім вимогам до житлових приміщень, то можна перевести апартаменти в житловий фонд. В Україні є практика колективних звернень мешканців апартаментів до державних органів (колективна заява). Після позитивної відповіді на таку заяву правовий статус апартаментів змінюється на звичайний житловий фонд.
Чи є штрафи через заборгованість за договором? За яких умов розривається договір?
У наших договорах немає штрафних санкцій за заборгованість по сплатах. Але якщо прострочення по оплаті становить 20 і більше робочих днів, компанія має право в односторонньому порядку розірвати Договір із стягненням санкцій в розмірі, зазначеному в Договорі. Однак на практиці ми йдемо назустріч інвесторам і даємо відстрочки по платежах з поважних причин.
Чи можна встановлювати ролети в паркінгах?
На жаль, ні. Це заборонено нормами пожежної безпеки.
Чи можна встановлювати в паркінгах пристрої для зарядження електромобілів?
Так. Власник паркомісця може звернутись до керуючої компанїю з проханням встановити розетки. Керуюча компанія видає технічні умови на монтаж кабельних мереж, електролічильника та розетки (при наявності вільних електричних потужностей в паркінгу).
Чи можна облаштувати тамбур?
На жаль, ні: це заборонено нормами пожежної безпеки.
Чи повинен працювати ліфт при відключенні електроенергії?
У разі вимкнення електропостачання автоматично включається дизель-генератор. Постачання електроенергії подається на ліфти, котельні, теплопункти, насосні станції, аварійне освітлення коридорів і протипожежні системи. Електропостачання квартир при цьому не здійснюється.
Чи буде в квартирі вода, якщо її відключать міські служби?
Так, ми зберігаємо оновлюваний запас води в кожному будинку. Баки запасу води — 15-18 кубів на 1 секцію (в залежності від кількості квартир).
Чи планує компанія будувати школи і дитячі сади?
На рівні компанії ми допомагаємо приватним дитячим садам, студіям дитячого розвитку і творчості отримати вигідні умови для оренди приміщень в своїх будинках, щоб батьки могли організувати дозвілля дітей в межах свого житлового комплексу. Що стосується шкіл і дитячих садків для потреб міста, ми завжди відкриті для діалогу з міською адміністрацією, і, якщо почнемо такий проект, обов’язково розповімо про нього на своєму сайті і в соціальних мережах.
Перетин кабелю, потужність введення електрики в квартиру/офіс?
Перетин кабелю в квартирах становить 10 квадратних міліметрів, в офісах — в залежності від проекту (уточнюйте у відділі комерційної нерухомості: 048-734-90-44).
Не знайшли відповіді на своє питання?
Заповніть форму, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на нього особисто.
Питання-відповідь
- Головна
- Питання-відповідь